For å spore pakken din - Klikk her
KUNDESERVICE
- Frak
- Bestilling
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?
Vi sender vannligvis ut pakken samme dag, deretter vil det ta 4-7 arbeidsdager før du mottar pakken. Du kan spore pakken din her eller sende oss en mail med kontakt skjemaet under hvis du ønsker ytterligere informasjon.
Hvordan returner jeg pakken min?
For å returnere varen din klikker du her og fyller ut din E-post og ditt ordrenummer, så tar vi kontakt med deg for å informere om hvordan du skal utføre resten av prosessen.
Returinformasjon
klikker her for å gå til retursiden vår
For en raskere behandling anbefaler vi å gjøre som følger:
- Legg inn e-post og ordrenummer i feltene over og trykk start
- Følg instruksjonene og velg varene du vil returnere
- Du vil få en epost med bekreftelse og retningslinjer for sending så snart returen er godkjent.
Betingelser for retur:
Alle varer (unntatt matvarer) har 14 dagers angrerett og du kan på din konto aktivere retur av din vare. Kunden er selv ansvarlig for retur av varen og kostnadene knyttet til dette.
Varen skal returneres i uåpnet og ubrukt tilstand slik at produktet anses som nytt og kan selges som nytt. Dersom produktet er åpnet eller brukt vil verditapet mellom nypris og salg av produktet til B-vare pris dekkes av kunden.
Ved refusjon av penger til kunden dekker kunden kredittkortgebyret slik det er beskrevet i betingelsene.
Retur av varer:
Alle varer skal returneres til den addressen som blir oppgitt når du effektuerer en retur.
Dersom varen er under garanti så vil selskapet dekke dine returkostnader. I alle andre tilfeller dekkes dette av kunden.
Kunden står ansvarlig for retur helt frem til produktet er hentet av selskapet. Pakker som tapes av posten under retur er kundens ansvar.
Følgene av å heve et kjøp
Vi vil refundere alle betalinger vi har mottatt fra deg, inkludert kostnadene for vårt standard leveringsalternativ, uten unødig forsinkelse og uansett ikke mer enn 14 dager fra den dagen da vi ble informert om din avgjørelse om å heve kjøpet. Vi vil benytte samme betalingsmetode som du brukte da du betalte for bestillingen din, og dette vil ikke medføre noen ekstra gebyrer for deg. Vi kan holde igjen tilbakebetalingen til vi har fått varene i retur fra deg, eller til du har gitt oss et bevis på at du har sendt oss varene, avhengig av hvilken situasjon som oppstår først.
Du må sende varene tilbake til oss eller levere dem tilbake uten unødig forsinkelse, og uansett ikke mer enn 30 dager fra den dagen da du informerte oss om ditt ønske om å heve kjøpet. Alle pakker fra oss inneholder en forhåndsbetalt returetikett som du kan bruke når du ønsker å returnere en vare. Du må selv dekke de direkte kostnadene ved å returnere varene, som beløper seg til kr 39,90.
Du er kun ansvarlig for en eventuell nedsatt verdi av varen dersom dette skyldes at den har blitt håndtert mer enn det som er nødvendig for å fastslå dens natur, egenskaper og funksjon.
På venstre side finner du en spørsmål og svar tabell. Her svarer vi på de mest spurte spørsmålene.
Hvis du ikke finner svaret i tabellen er det bare å ta kontakt med oss ved å fylle ut skjemaet under eller ta direkte kontakt på mail.
Hovedkontor
Ikke for retur
Sava (Org: 921620330)
Storfollavegen.4, 7796, Follafoss, Norway
post@sava.no
You are in advanced mode.
You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.
Get Google API Key